Tuesday, December 16, 2008

Ilham dari kampung..

Punya kamu seperti tidak mempunyai kamu..!

Aku..
keliru tentang kita !
Kamu tahu tentang aty ini??
yang sering kesepian..
kerna kamu terlalu lama
menyepi dariku..

Adakah aku,
kekasih yang tidak dianggap??
Mengapa??
kamu,tolong hurai persoalan aty ini !
jangan biar aku terkapai-kapai berterusan
tanpa kamu !

Aku rindu,
dengan setiap bicaramu..
kata2mu..panggilan kamu utk aku..
adakah aku sahaja yg menghulur kasih ini??
Sungguh,walaupun
aku tidak merasa cinta ini..
hanya sayang yg tulus
utk kamu..
bukan sbgai kawan
tetapi sbgai teman istimewa d'aty ini..
kerna kamu,
insan yg sudi menerima diri ini..

Punya kamu sperti tidk mmpunyai kamu !
itulah yg kurasakan..
bgitu indah semasa awl
kita berkasih sayang..
tapi kini,
terasa hambar sekali rasa kasih kita..

Jika kamu punya sayang
utkku lagi..
Bajailah dia,suburknlah ia
& mekarkan dengan rasa
kasih sayang & rindu kamu
terhadap aku..!!

Ini rasa atyku
terhadap kamu !!

10/12/2008
1:00a.m.
-malam sepi bagiku-

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>