Tuesday, April 28, 2009

pengHargaan buat kuhh..



Alhamdulillah..akhirnya ps 3 tw0n b'turut2 aku b'hrp m'dpt satu sjil yg mngkin penting utk aku ble aku nk m0hn mne2 IPTA/s 0r ppe krje lar..iaitu sijil kedatangan penuh bgi tw0n 08..fuhh..pnye ar lme aku tggu nk dptkn sjil ni..stiap tw0n kedtgn aku pnuh tnpa 1x p0wn p0nteng/cuti..mse form 1 aku xdpt sbb prnh skli xdtg sek tu p0wn mse akhir tw0n sbb kne tlg mak aku kt umh..celop bskut almond london..hehe..rugi glew aku rse sbb p0nteng s'ari..form 2 mybe xdpt sbb aku prnh dtg lwt,dtg lwt p0wn psl der app0inment ngn dentits..huhu..cdeyh urh..hurm..bukn rzki aku lar tuh..mse form 3 p0wn sme gak..alwys dtg xprnh xdtg..tpi nk uat cmner,
mybe der ckgu yg t'lps pndng..huhu..akhirnya utk 2008 aku dpt gak m'rse sntuh sijil sndri..dpt salam ngn pn.esaah agy..haha..

thanks for my ex-teacher kuhh..cikgu roshidah krna beri pluang
utk aku dptkn dua sjil tuh..lurve u n miss u,ckgu..
huhu..wlaup0wn aku prnh demam mse tuh,aku kuatkn aty utk
dtg gak ke sek..mse exm lak tuh..nsb baik der kwn yg sdi bgi aku mkn ubt dia..

one more thing...
yg sjil blah ats tuh..adlh sjil kelakuan terpuji sepnjng tw0n 2008..
alhamdulillah..dua pnghrgaan dlm stu ari..aku xprnh lak menyangka akn dpt sjil nieyh sbb aku nieyh p0wn bukn ar baik sngt..huhu..xpelar,s'kurg2nya dua2 sjil nieyh b'gne utk aku sua2 ari nnt..insyaAllah..
bru tdi aku uat hal kt sek..huk3..nkal gak aku nieyh eyh..bru dpt dua sjil dh uat hal lak..haha..aku lari dri kelab..upss..knt0i lak..hek3..
mls urh nk msuk bnde tuh..b0wsn..hurm..tpi ni lar 1st tme n lst tme aku uat krje nieyh..taubt xmau uat agy..huwaa...tpi aku bukn pnjt pgar p0wn..klaw aku pnjt p0wn,k0wg cyer ker??hakhakhak...
adk2 akk skalian..jgn jdikn akk cntoh tang bnde nieyh keyh..
mntang2 last year,sume besr kple..huhu..xmau cmtuh au..

;)

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>