Thursday, July 9, 2009

Tag agy urh..!!hehe..;)

1. Bekas kekasih saya adalah:
seseorang..rahsia aty lorh..(mls nk ingt sebnrnya)..;P

2. Saya sedang mendengar:
crush-david archuleta
you are not alone-arwh MJ..

4. Saya suka:
berangan n berkhayal..

5. Sahabat-sahabat baik saya:
-intan munirah
-nur azurin
-fathullah
-kk eja
dll yg baik ngn sy..:D

6. Saya tak paham:
kenapa der 0wg yg sker keji mngeji antra satu sma lain..hurmm...

7. Saya kehilangan:
hp baru sy..dlm tw0n ni gak..huhu..

8. Ramai yang berkata:
weyh..syera..!!

9. Makna nama saya:
terkenal..

10. Cinta itu adalah:
sangat pahit..sangat menyakitkn..tpi sangat indah klaw pndai handle chenta tuh..;P

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
menangis...

12. Saya akan cuba:
belajar dgn tekun..akira menai..!!y0sh..

13. Perkataan SELAMANYA membawa maksud:
abadan abadaa..

14. Telefon bimbit saya:
nokia 2600..

15. Bila saya terjaga dari tidur:
berangan dlu smbil dudk kt ats ktil kesygn..

16. Saya paling meluat apabila:
perempuan yg t'gedik2 dpn mata sy..t'utama skli bebudk yg bru nk
menaik..huhh...

17. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
my chubby si rabbit..enth mna lar ko mnghilng whai chubby kuh..huhu..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
6 tw0n ke bwh..sbb msa tuh sy se0wg budk yg sngt2 chumey..haha..;P

20. Hari ini:
khamis mlm jumaat..

21. Malam ini saya akan:
siapkn folio PSV @ 0n9 sjer @ td0 awl..

22. Esok pula saya akan:
pergi ke sekolah & bertanding nasyid antara kelas utk mggu akademik
panitia p.agma Islam..

23. Saya betul-betul inginkan:
9A1 dalam SPM '09..

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
wahh..sangat chumey ,putih n licin jer..sbb b'mnyak ler..haha..

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
shopping mall..

26. Makanan Barat atau Jepun:
Barat & Jepun..bleyh x?hehe..

27. Bilik yang terang atau gelap:
gelap..

28. Makanan segera adalah:
tak brpa nk sedap sngt..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
walaikummussalam..

30. Siapa yang anda nak Tag?
kawan2 yg sudi follow blog sy..

:)

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>