Saturday, September 5, 2009

Aku Merapu Lagi..

Tentang Hati ini..
kenapa mudah benar aku menaruh harapan
pada insan yg belum tentu menginginkanku..?
kenapa hingga kini aku masih lagi menyayangi insan sperti dia,
andai nnt ku tahu,dia bukan utkku..?

aku sendiri keliru apa sebenarnya perasaanku ini,
t'hadap dia..
kadang2 aku memerlukan dia,menyayangi dia,mengharapkan dia,
hadir dalam hidupku...
akukah yang ego kerana membiarkn perasaan ini,
mengganggu gugat ketenanganku?
tanpa memberitahu isi hatiku..

Ahh..
tidakkah kau sedari segala kelakuan,
sikap dan perhatianku t'hdp kamu selama ini
yang menyukai dirimu..
aku tidak suka mengambil kesempatan pd kau..
kerana aku sedar,siapa aku bagi kamu..
biarlah..biarlah ruang,masa dan takdir yg menentukan segalanya..
aku tidak akan pernah berhenti berdoa pd yg Maha Esa,
andai kelak kau utk ku...aku b'syukur..
jika sebaliknya aku harus aku hadapi,
aku pasrah..

sbgai teman,
aku menginginkan yang terbaik daripada kamu..
doaku,
moga kau bahagia..
menangis kau,kedukaan bagiku..
senyuman kau,kebahagiaan buatku..
kejayaan kau,kesenangan hatiku..

p/s:upsss..pd yg terasa,aku mohon maaf..jgn fikir yg bukn2 k..
bukan niatku utk menyakitimu,apath agy m'buat kamu marah pdku..
sungguh aku tkut,aku takut hilng kamu sbgai shbt terbaikku..
terlalu awl pd kamu sebnrnya,tpi aku xksh..terima ksh kerana sudi beri aku
kesempatan tmtkn zman persekolahnku..tunggulah aku andai itu kesanggupan kamu
pdku..asalkan niat kamu ikhlas pdku,tiada masalah utk aku menerima kamu kelak..

Ya tebya liubliu..
:)

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>