Thursday, January 28, 2010

42/50... ;)

hehe..perr tuh,weyh?haha..
tuh ar result yg aku dpt pgi tdi..
utk ujian kali yg ke-2,aku dpt result yg mmg ckup2 mkn pnyer..
huhu..
Alhamdulillah syukur nikmat,
kpd Allah yg memberi rahmat~~
aku nk ucpkn terima kasih byk2 kpd
mereka yg sdi m'doakn aku,
bgi nsht n kta2 semngt kt aku spye aku x ulg agy
keslahan yg aku slalu sgt lakukn..
ari ni p0wn aku dpt knl ngn kwn baru..
nme dia kak aida..
mula2 akukn dia tuh byer aku jer,
rpenyer pgkt kakak..huhu..
der agy s0wg,tpi dak laki..
mamat VI..haha..
SENGAL ar k0..!
aku xthu nme k0 tpi dh byk m'bebel kt k0 ari ni..
haha..
surry ar..
aku t'over dos ari ni psl hppy sgt2..
hehe..
tpi yg psti,kte akn b'jmpe agy AHAD ni..
hahaha..
kte0wg naik 1 krte tdi..
hahhh..tdi p0wn aku t'jmpe ex-sktm1..
hafizah..haha..dia budk klas lain dlu yg aku msih igt
wlaup0wn kte0wg xrpt sgt..
chantek dia skrg ni..
act,der agy 3 0wg,
tpi di0wg b'3 tuh gerak dlu drpd kte0wg..
nme di0wg,
nazira,daniel n kak jiha..
best plak tgk di0wg b'3,
bru knl dh lepk sesma..
jlos p0wn der gak aku tgk di0wg b'3 tuh..
yati,
wlaup0wn kte dh xdpt nk b'sma agy..
tpi aku xkn lpekn k0,kwnkuh..
huhu..
aku igtkn klaw k0 xder ngn aku,
aku xder kwn tdi..
rpenyerr,der gak 0wg yg sdi b'kwn ngn aku..
hehehe..
aku rindu k0 ketat2 ar YATIiiiii....!
huwaaa... :'(

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>