Wednesday, January 20, 2010

K.E.G.A.G.A.L.A.N..~!

Percubaan Pertama..

Eeiiuuu...besarnyer prktaan kt tjuk ats tuh..negatif plak tuh..hurrmm..yupp,keGAGALan yg harus aku lalui utk prcubaan prtama krsus ujian Undang2 Jalan Raya b'kmptr KPP..sper kta aku x frust..!nsb jer x menonggeng..huhh~! srius urhh..aku cdeyh sgt2 sbb aku dh ketinggaln utk ikuti pr0gram yg sterusnya..Hayati n kwn aku yg agy 2 0wg tuh akn prgi kedpn..kesilapan yg sma jugk yg aku ulg byk kli stp kli dlm exm..t'OVER confident...!yeahhh..bgtulh aku..mauu x pening kpla aku ble pkirkn blek...mmg SALAH aku p0wn,mak dh pesan byk kli suh aku stdy..tpi aku?? cbuk duduk d'ats krusi smbil mengadp skrin kmptr ni(on9 ar urh..!)stiap kli nk exm..aku t'pkir doa2 yg mreka doakn kpd aku stiap kli aku ign m'hdpi ujian..aku bygkn btpa kcewanya mreka ble thu aku gagal dlm sesebuah ujian.. 39/50..gagal bukn?sdgkn utk m'cpai thp lulus tuh hnya 42/50 shja..p0wn sush nk cpai target..aku b'doa,moga result SPM aku tuh nnt..aku bleyh dpt yg t'baik..!

Harapan utk Percubaan yg ke-2..
(Khamis 28/1/10 nieyh)
aku nak lulus..!yeahhh...bukn sekdar nak..tpi aku kne lbeyh fokus agy psnie..aku xmau malu.. malu ngn sper2 jelar...mereka dh doakn utk aku..cme aku jer yg prlu lbeyh b'usaha..! btul kta Udak Bieyaah..mngkin der hkmah d'sebalik kegagaln aku ni..yesss...n aku p0wn dpt tgkap per hkmah dia..Allah mahukn aku lbeyh b'usaha n fokus dlm hal ni..doa p0wn xckup klaw aku sndri yg xmau bca bku n uat latihan,kn??haha..aku sedarr..aku silap agy..tpi cyerlahh..aku akn cbe uat yg t'baik utk 2cnd test ni..

Terima kasih kpd:-
my MUM of course..!
udak bieyaah,kak lang syikin,kk lieza,aina,nurjannah,izwan azhar,inche nadzmi
dn kpd yg lain jge yg turut sdi m'doakn sy utk ujian kli ni..maaf klaw der yg sy x sbut nme..
jgn kecik aty k..mudh2hn Allah mkbulkn doa kalian utk sy..Amin~!

sy SAYANGGGGGGG awk sume..!

:)

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>