Tuesday, March 23, 2010

Jangan..Jangan..Jangan~!!!

*Jangan
dekatkan aku pada dia,
jangan
biar dia terus mendekati aku,
jangan
berikan aku harapan
jangan
kau ungkapkan pada aku apa yang kau sendiri
tak pasti~!

*Jangan
biarkan aku leka bila wujud
perasaan itu,
jangan
biarkan aku hanyut pada dahan yang rapuh,
jangan
kau sesakkan dada aku dengan cara kau
meniupkan apa2 saja bisikan..
aku RIMAS~!!


Bila suatu hari nanti kau sudah miliki hati ini~~
*Jangan*
kau sia2 kan dia,
jangan
kau sakiti dia,
jangan
kau khianati dia,
jangan
kau hanyutkan dia~!!


Jangan~!!
Aku tak mahu,
bukan aku tak sudi..
tpi,
aku takut..
belum masa aku lagi
(kata mereka yg rapat dgn aku)
kau kenal aku dahulu
&
aku akan belajar mengenali dirimu..
***
kau fahami aku dahulu
&
aku akan belajar utk memahami sikapmu..

240310

12:35am


No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>