Sunday, April 18, 2010

Assalamualaikum & Salam Takziah~

Aku rsa mcm masih x cyer yg Achik Spin dh prgi uat s'lme2nyer..mngkin aku tgh mamai k0wt msa dpt thu berita ni.. aku terkejut ble kwn aku updte status dia,yg dia kta achik spin dh ninggal..serius,sush nk cyer..apth agy,album baru gabungn artis remaja hits dlu bru jer ada kt pasaran..act,aku sndri p0wn dh lme x nmpk achik kt mne2 tv program..tup2 dia dh xder..
sma gak cm Arwah Yannie mentor ari tuh..

Aku dh tgk video dia drpd blog abg fairuz.. http://fairuzselamat.blogspot.com/2010/04/video-achik-spin-kemalangan.html (syera xpndai nk hidekn link nieyh..huhu..)sume cter der kt cnie.. k0wg klik ar sndri..aku xsggup nk cterkn lbeyh2..terngiang2 lgu2 yg Arwah nyanyi b'sma nana n kumpln dia sndri..ble tgk vdio ni..mcm2 yg aku pkirkn..
Xpelar..aku p0wn dh leleyh ni akibt mengntuk..tw0n ni jer, 3 0wg artis yg b'bakat besar tlah kembali ke Rahmatullah..smga mereka d'tmptkn dgn 0wg2 yg b'iman..Amin~
Takziah kpd kluarga beliau & Al-Fatihah utk Abdillah Murad a.k.a Achik Spin..1982-17 April 2010..
18/4/10
2:37am

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>