Thursday, April 29, 2010

Rasa Suka??

y0ow..~!

mud aku ari ni emo ckit..enth ar..aku rsa tiap kli klaw der 0wg yg aku suke,msti aku hilg mud.. jiwa jdi kacau..mungkin akibat panahan memendam prasaan k0wt..haha..aku rsa cm xbyk sgt yg aku nak taip utk mlm ni,tpi bse ar..ble dh taip,byk plak bnde yg aku nk cter..nk luahkn..huhu..

Sakit sebnrnya pendam prasaan ni..tpi nk uat cmner,aku x brani nk mluahkn..pengecut?? aduyaii..aku ni pompuan,beb..xkn nk mulakn dlu k0wt..agyp0wn nnt klaw ppehl jdi,aku gak yg mkn aty..huhu..cuma tuh ar,kdg2 ble aku dh suka kt sese0wg tuh,aku rsa cm nk jauhkn diri aku dri 0wg tuh jer..pehal plak an??sbb aku xmau sakit aty t'lalu sgt ngn kenyataan yg bkal d'ktakn nnt..0wg lain agy suka agy nk m'dekat,aku plak nk jauhkn diri..hahaha..

"Weyh,k0 sker kt sper ni,beb?smpai cter kt blog plak tuh.." hahahha...biar ar, d'aty ini hnya Tuhan yg Tahu dn d'aty ini juga..hnya aku jer yg thu slain drpd Sang Pencipta Fitrah cinta ni.. huhu..klaw der yg thu tuh,diam2 sudah..uat2 lupa ker k0wt2 aku prnh t'ckap kt k0wg..haha..
yg xthu plak tuh..xyh bzybdy nk thu..huhu...

Malam ni gak aku tgk rakaman Jangan Tidur LAgi edisi arwah Achik Spin & Nana..aku cdeyh, aku rindu..aku hampir nk menangis,tpi x t'kluar d'mta..hnya aty yg m'rsa..aku dh dpt ilham ckit tdi..tpi xlarat plak nk taip mlm ni gak...mngkin esk ker bru aku taip blek..huhu..aku hrp abg2 SPIN yg masih ada ni dpt kuatkn semangat kalian..wlaup0wn tanpa arwah achik b'sma dgn kalian,tpi sematkn lar semangatnya pd kalian sume..to kak nana...tabahkn lar aty kakak yer.. mesti der ckit part yg uat akk akn igt smpai ble2 dgn per yg akk ckapkn pd arwah ari tuh.. hrp b'sbar.. :')

ok ar..selamat mlm sume~!aku tgh lapar sebnrnya ni..tpi sjer mmg xmau mkn memlm..jdi aku td0 ar sbl0m aku bedal nsi kt dpur tuh..hahaha..

pd insan yg aku suka,

: kalau awk rsa awk insan yg sy suka..jujrlah pd sy..agr sy x tr0s b'hrp prkra yg x mngkin t'jdi.. mngkin sy s0wg jer k0wt yg rsa hal ni.. sy akn bhgia melihat awk bhgia wlau dgn sper p0wn awk nnt k.mski aty ini t'luka,sy redha.. ^_^

~suka atau pun tidak aku trus memendam rase ingin sekali aku pergi bawa diri tp kemana arah...rasanyer sudah tk kuasa lg prsoalan ini lah yg silih brganti hidup brsama byangan saja..0h indah hanyalah khabar,bukanlah sebenar..dendam di dlm diam bagaikan api m'bakar sekam..senyum dlm paksaan sekadar lindung kedukaan ku...~

Wassalam..~!
29/4/10
2.03am..

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>