Sunday, May 9, 2010

TAG nieyh even aku dh uat,aku tetap nk try uat agy..hehe..

Bekas kekasih saya adalah
seseorang yg sy sndri p0wn dh mls nk igt~!

Saya sedang mendengar
bunyi kipas ngn bunyi tv..hehe..~!

Mungkin saya patut
lupakan sementara soal aty & perasaan nieyh~!

Saya suka
berborak & menyanyi~!!

Sahabat-sahabat baik saya
bleyh lar tahan byk nyer..t'masuk kt swak nun hah..~!

Saya tak paham
knper aty kte sggup t'luka demi orang lain???

Saya kehilangan
Chubby & Putih sy..si arnab tuh~!!

Ramai yang berkata
sy ni slalu main2...~!! hurrmm... ~.~

Makna nama saya
yg berkaitan dgn Syahera ialah
Syahira
Masyhur
Syahirah
Terkenal, Ternama..
~Amin~


Cinta itu adalah
sesuatu yg indah dan chantek seperti mawar..tapi awas~!!
cinta itu tajam dan penuh dgn duri2 yg b'bisa~!!

Di suatu tempat, seseorang sedang
melawan kesepian~!

Saya akan cuba
mau lebeyh b'semangat utk terus id0p~!!

Ayat SELAMANYA membawa maksud
ABADI~!!

Telefon bimbit saya
Nokia 2600 yg t'chenta & SE w805 t'sygg~!

Bila saya terjaga dari tidur
terus meraba hp t'chenta sy..check2 k0wt der msg ker n nk thu, dh kul brpe erkk..??

Saya paling meluat apabila
tgk bebudak gedikss dpn mta I~!!!

/Parti adalah
adat & budaya 0wg barat~!

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
Arnab2 sy~!!

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
zaman b'hengus yg msh meleleyh2 agy~! zaman kanak2 larr...
Hari ini
hari Ahad~!

Malam ini saya akan
td0 awl~!!

Esok pula saya akan
ke Metro Driving Academy lgi~!!!!

Saya betul-betul inginkan
kebahagiaan di dunia dan di akhirat..~! (copy & paste jwpn drpd kak aainaa..hehe..)

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
chumey gak aku nieyh erkk..~! ^_^

Pusat membeli-belah atau arked permainan
sy xksh p0wn,asl dpt cuci mata jerr..dh ok lar tuh.. XD

Makanan Barat atau Jepun
dua2 p0wn xksh larr...jnji Halal~!

Bilik yang terang atau gelap
~gelap~

Makanan segera adalah
yg paling ringkas,mudah & cepat~!

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Sy minta maaf~!

Siapa yang anda nak Tag?
mls ar~! lalalaaa~! XD



1:05am
090510

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>