Friday, October 8, 2010

4 Serangkai ! (okey x?) hee~

Salam..
tdi cter cdeyh,skrg p0wn cter xbrpe nk cdeyh cme menyentuh jiwa jelar..haha..baru ari ni aku nk cter n knlkn psl kwn2 baik kt sek bru aku tuh..stlah b'bulan2 aku jdi warga Seri Permaisuri,
inilah k0wt msanyer utk aku knlkn rkn2 baik aku n yg plig rpt ngn aku..
Gambar ats yg pling kiri & seterusnya:-

Hazim Razali:-
aku knl dia sejak thun lepas agy msa seminar SPM kt UCSI. baru knl aku dh hulur gula2 kt dia, sbb aku tahu msa seminar msti akn mengntuk..haha..msa tuh ada fadzrin skli n aku thu dia p0wn sbb satu klas ngn aku msa tusyen kt PTM dlu.. back to hazim..msa ari tuh dia jdi mc ngn mmber dia..aku cme leyh igt dia jer drpd kwn dia yg agy s0wg tuh..haha..aku p0wn xthu knper & aku prnh b'hrp suatu ari nnt aku dpt jmpe ngn dia agy..(kantoi) ngee~ Alhamdulillah, Allah kabulkn hrpnku & aku dpt satu sek dgn dia n now satu kelas dgn dia.. HAHAHAA~ ble dh knl dia ngn lebih dkt lps dh abs mggu orientasi dlu..kte0wg tr0s jdi mmber baik sbb aku ngn dia kaki KAROK~! ahaha..so that, aku mmg leyh ngam dgn dia..& dia mmber lelaki yg aku rpt sjak msuk SP thun ni b'banding di SM dlu..kte0wg prnh b'duet msa 1st time aku jejak kaki kt RedBox Sogo tuh..hahaa~*Tak Ku Duga by Saiful ft. Misha Omar* lagu kami b'2.. upss.. :)

Erin Zaidi:-
dia masuk lambat arr..sbb bru abs kem PLKN siri ke-2..huhu..tpi xpelar, yg penting kte0wg mmg rpt..wlaup0wn msa bru2 tuh dia lepak ngn Annurul jerr..ngee~ HAHAHAA~ erin p0wn kaki KAROK jugak tauu~! hahaha..seronok kwn ngn dia..hehe..manja gtuh..tpi x gediks okeyh!
aku tahu ko mmg sker glew lgu Goyang Erin! upsss...Goyang Inul y0wk ahh~ hehehe..

Annurul@Anne(baju kuning):-
ni lar mmber aku yg paling lemah lembut..hahahaa..paling manja dgn aku~! faham aku~! kaki KAROK mcm aku,azim ngn erin~! HAHAHAA~ mmg bleyh jdi kwn baik smpai ble2 nieyh.. InsyaAllah,amien..dia stu sek tknik ngn mmber baik aku dlu si intan tuh..haha..sbb tuh k0wt kte0wg bleyh rpt wlaup0wn bru knl..lgu ko *Resepi Berkasih by Achik ft. Nana,kan?* hehehe..
:)

last skli Bokhari(dok tyg kasut tuh!):-
dia mmg, awl2 sker glew m'dera mental & emosi aku~! hahaha..dh lma2 tuh, bru okeyh.. ngee~! ok ar knl ngn dia..kira 'abg' lar k0wt klaw dlm geng kte0wg..nk kta dia kaki karok cm kte0wg, xdelar sgt..tpi prnh join melalak sesma ar..hehehe..dia glew lgu2 Rap jer..apa brg main jiwg leleyh nieyh! haha..dia p0wn kre rpt gak ar ngn aku kt klas..huhu...dlu msa kt SM aku xder chance nk rpt ngn dak2 laki lain...huhu..cdeyh ann??aku cter cdeyh ni! HAHAHAA~

kesimpulannya, aku ngn 3 ke ats tuh mmg skpla, s'aty & s'jiwa!sbb di0wg x prnh sisihkn aku, usha sinis kt aku..sbb tuh aku syg di0wg sgt2! (yg lain2 p0wn sma okeyh,guys! =) aku hrp sgt, walau apa p0wn yg t'jdi antra k0wg,kte tetp mcm dlu..xmau smpai persahabatan kte t'jejas hnya kerana ITU! abs Final Exam ni kte MELALAK eyh! haha..

2 comments:

si budak robot said...

hoho . okey what 4serangkai .
hope u all fwen 4 ever yaw ^^

me said...

hehe..insyaAllah,amien.. ^_^

suka tak belog sy nieyh? ;>