Sunday, December 19, 2010

Kata Sekarang.

Kata sekarang,
aku mula di sana,
berbual apa adanya,
mengenali siapa mereka.

Kata sekarang,
aku dah kenali mereka,
aku dah jadi sahabat pd mereka,
aku dah jadi sebahagian drpd mereka.

Kata sekarang,
cuti ini aku bersama dgn mereka,
menghabiskan masa aku
berbual dan beramah mesra dgn mereka.

Kata sekarang,
aku dah sayangkan mereka,
aku dah gembira mengenali mereka,
kataku sekarang juga utk selamanya.

Kata sekarang,
kami selalu b'sama,
di mana2 ruang yg kami rasa lebih selesa,
dan kini kami punya rumah baru utk kami semua.

Kata sekarang,
kami pernah diuji,
oleh tgn manusia yg tiba2 mengacau kami,
namun akhirnya, kami berjaya juga
menghasilkan sebuah contengan sbgai kenangan !

Kata sekarang,
aku ingin kekal dgn mereka,
aku ingin b'sama dgn mereka,
sampai bila2 !

Kata sekarang,
Krewz Kelawar kami yg terBAIK !
Krew Kelawar kami yg plig AKRAB !
Krew Kelawar yg sanggup berjaga malam
semata-mata demi Ratu Kelawar !

Kata sekarang,
aku mahu menjadi kata2 selamanya.
biar esok aku dah tiada,
kalian tetap di hati aku yg paling dalam !

-Anak Mummy Kelawar !-
Que Sera_Eira. '10/11

p/s: utk:- Shahir (jejaka Kelawar)
Kak Asrar
Kak mLov@Elya,Kak Aby,Ikan Kembung,kak Aqilah a.k.a @
Naz,Benz,Daring,Peah,Icha, Ayu,Iqa,Vandatte,Kak Long Afiti,Amy.
*maaf klaw der yg era x sebut nama kalian d'cnie..sper2 yg alwys stay memlm, mereka lar kelawar.. :)

191210
5:48pm.

2 comments:

daring sunshine said...

now i being friends with them..
give me a lots of journal in my memories....
keep me smile always..
then give a light ..
shinning my past n coming days..

here this..
uolzz are my song n will remain as my song..
friends eternally..
although me are not same age,place we belong we stilll can be a good2 frenz....

muahhhh uolzzz..

p.s.. hehehehe

love eternally

Eyra Syahera. said...

u belong with me ~!

hehehe..

suka tak belog sy nieyh? ;>