Monday, December 27, 2010

Mee 1 JAM !!

Salam sume sume sumeee~

naaa,
ari ni aku nk story mory ckit psl mee yg kt ats ats nieyh !
kenapa aku nk cter psl mee plak ni ann?
tetibe~
ngee~

okeyh2..
nma mee nieyh MEE UDANG BANJIR..
mmg banjir udg dia !
sampaikan nk tggu mee yg aku ni order ni
hampir 1 JAM.
SATU JAM okeyh !

aku p0wn plek, cane ar servis di0wg t'hdp customer.
aku,mak ngn adk spupu aku dh smpai ctuh
1 jam sblom mee ni d'hidgkn oleh p'krje tu..
ok, sblom tu aku bleyh agy maafkn sbb org tgh ramai.
tpi ble customer makin lama makin bertukar,
mee kami b'3 tetap x sampai2 jugak !
pdhal kte0wg order hanya 1 jenis menu shja,
SATU MENU SHJ !
tuhp0wn bleyh lmbt..
kami sampai kul 2ptg,order 5min kendian, dpt mee tu kul 3ptg !

nk thu knper lmbt?
naaaaaaaa,
di0wg pi bgi dulu makanan2 yg costumer lain order
yg bru smpai xsmpai 20minit.
20 MINIT okeyh !
mereka dh dpt apa yg mereka orderkan..
sdgkn aku,mak ngn spupu aku??
hanya sekadar merenung pelik,
apsl mee kte0wg x dpt2 agy ni !
costumer yg bru smpai tu p0wn dh kenyang !
ngeee~!
menci !!

aku p0wn dh hilg sabar,
pi tnyer mamat yg ambk order kami tuh..
"abg, mna mee yg kami pesan tu? knpe lmbt sgt?"
dia buat muka toyerr,
trus blah pi ke dpur.
nk thu dia uat per?
naa,
dia antr mee aku tuh !
selepas 5min aku tgur dia.
mee aku jer !
bukn skli ngn mee utk agy 2 org tu !
haiy0oo~
aku ckap kt mak aku
"mak,nmpknyer mee ni dia ambk mmg khas utk akk laa,sbb akk yg tnyer ..."
huhuhu..
*aku tggu gak ar mee di0wg smpai dlu,bru mkn*

sengal betul larr !
msuk agy org bru,
tpi di0wg dh dpt order di0wg..
TAK ACI kann???!
then, der budak lain lalu kt meja kte0wg.
aku agy yg tnyer,
"dek, mna mee udg agy 2 n knper yg bru smpai tu dh dpt??"
terkelu mamat tuh !
10 min kemudian bru smpai mee udang 1 JAM kami tuh !
*air milo o'ais aku tuhp0wn dh cair glew2 !
air spupu aku tu agy ar, dh abs dh ngee~
*

der agy,
semlm msa nk tggu mee tu smpai,
excdnt krte langgar motor dpn mata aku lagi !
bingai jer doe mamat yg bwk myvi tu,
mntg2 ar dia bwk krte nk slahkn abg mtor tu..
cian dia !
aiseehhh~
skli dia pkai krte besar, nganga kau nk byr krte dia tuh !!


p/s: Selamat tinggal MEE UDANG BANJIR ! mmg betul2 HO LIOO~! psnie xyh dtg agy k.. nsb baik rsa ko bleyh tahan ! ngee~

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>