Monday, April 11, 2011

Perpisahan Ini ..

Di sini b'mulanya pertemuan yg t'akhir,
kehilangan amat terasa di hati,
mungkinkah ini yg t'tulis di tangan takdir,
ku terima perpisahan ini..

Dulu kita satu JIWA,
satu IMPIAN,
susah & senang kita b'sama,
namun itu semua HANYA KENANGAN !

Hanya lagu yg m'jadi INGATAN !
hanya lagu yg m'jadi KENANGAN !
seandainya masa itu kembali semula,
ingin ku memiliki LEBIH dari ITU !

Mungkinkah ini yg t'tulis di tangan takdir,
ku terima perpisahan ini...

Perpisahan yg takku duga,
dirimu pergi biarku sendiri !


p/s: lagu ni khas aku tujukn pada sahabat aku yg dah aku anggap spt
adk-beradk ku sndri... syukur Alhamdulillah sbb aku msh ada dia yg sudi temankn aku,
tahan dgn karenah aku..TAK PURA2 dgn aku !
dn seorg lagi yg dh mula rapat balik ngn kami... Patah tumbuh hilang b'ganti,aku akn cuba utk
terima Perpisahan Ini andai itu yg kau mahu ! semoga kau BAHAGIA dgn apa yg kau lalui skrg ini
tnpa aku yg m'GANGGU kehidupan kau lagi !

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>