Thursday, December 25, 2008

JANJI DIA..

JANJI DIA…

Dulu aku
Punya teman
Dulu kami
Akrab juga
Sering berbicara
Walaupun langsung
Tidak pernah bersua muka
Cuma bersuara hanya sekali dua
Aku ingat setiap patah kata-katanya..
“mahu bersahabat selamanya..
Tidak mahu putus denganku walau apapun yang terjadi..”
Tidak pernah kisah
Tentang siapa aku & diriku..
Tapi kini,
Setelah begitu lama menyepi
Baru ku tahu..
Yang dia sama seperti
Lelaki-lelaki lain..
Yang hanya mahu
Hadir, singgah sementara
D’aty ini..(kenapa sinngah kalau tak masuk??)
Janji dulu hanya tinggal janji
Dan tak mungkin
D’kotakan lagi….

To,
Mr. Ice..yang pernah menjadi sahabatku..
Teman setiap masaku..
Tapi kini,tidak lagi setelah dia menghilang secara perlahan-lahan..
Aku tahu,tidak mungkin ada lelaki yang ikhlas dan sudi menjadi
Sahabatku dan menerima diri aku sebagai teman mereka..
Aku ingat dia baik dan sudi berkawan dengan aku walaupun kami tak
pernah berjumpa..hanya sekeping foto yang pernah dikirimkn ke aku..
Aku masih menyimpannya dengan baik dlm diariku..
Nak bakar,tapi perasaan sayang dan setia kawan masih ada untuk
dirinya.. aku tak tahu apa sebenarnya salah aku sampai dia tiba2
senyap dari aku.. until this n0w, I’m still love u and think about u..
I’m s0 w0rry about your health.. I keep your pr0mise even you f0rget
me as your friend.. thankful bc0z I can accept this break.. thanks c0z
be ever my bestfriend n willing t0 be my friend..
-24/12/08-
Wednesday(10:35pm)

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>