Thursday, December 25, 2008

PERI KESEPIAN...

PERI KESEPIAN...

Aku peri yang kesepian
Aku peri yang kesunyian
Mengharap kasih suci
Cinta sejati
Daripada seorang pria..
Naluri ingin mendekati cinta
Tapi,
Adakah cinta untuk aku?
Cinta yang hadir dengan begitu
Tulus dan luhur..
Cinta yang bisa mengisi kekosongan hati..
Cinta yang memberi erti..
Cinta yang bisa menerima aku sebagai temannya..
Menerima apa adanya aku..
Adakah kerna fizikalku ini
Yang membuatkan kasih dan cinta pria
Menjauhi dan sukar untuk mendekati aku??

Pesan pada diriku sendiri,
Cinta sekarang menyakitkan
Tidak kekal lama..
Hanya singgah sementara untuk memberi peluang
Merasakan erti kasih & sayang
Mencurahkannya kepada insan bernama lelaki yang bergelar kekasih..
Jangan terlalu berharap..
Aku tak mahu kecewa lagi..aku tak mahu disakiti oleh cinta..
Yang ingin aku kejar sekarang,
Hanyalah CITA2..!!!
perjalanan & pengembaraan hidupku masih terlalu jauh..
Liku2 hidup yang belum tentu dpt aku harungi…
CITA-CITA…TUNGGU,AKANKU KEJAR DAN GAPAI IMPIANKU…!!!
CINTA..BERSABARLAH..PASTI ADA UTK KAU,SUATU HARI NANTI..
Dan itulah cinta sejati yang kau cari dan dambakan dahulu…

24/12/08

11:10pm Wednesday..

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>