Friday, January 23, 2009

HANDPHONE kuhhh....

kecdeyan meh..
enst yg ku sygi kni prgi
meninggalkn aku..
aku bru jer pkai 3buln sku..
bru ambk dri klink enset psl ms0k virus..
hurmm...dh ar lme kt kdai 2..
cdey sngt2..meraung2 aku cm kne histeria jerkk...
huwaaa....aku xthu knper ar malang sngt nsb aku ari 2..
c0baan..hurrmm...

nsb baik der sese0wg yg sdi mnghburkn aku..
aku sngt menyenangi kehdrin dia dlm id0p aku..
sngt memahami dri aku wlaup0wn bru sngt kte b'kwn..
dia der ckap sumthing kt aku..
but,mse ni aku xdpt nk trme dia lbey drpd sbgai se0wg kwn..
tpi enth ar..aku t'lnjur menyayanginya..
wrna kmi sme..biru..tenang setenang aty ini tatkla
b'bcra ngan dia..sker jiwg..sntiasa b'ayt jiwg ngan aku..
hehehe..uat aku senyum jerr...:)

aku hrp sngt kmi kekal..
andai sua2 ari dia mnghilangkn dirinya dariku..
aku jge bisa mnyepi tr0s drpd dia..

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>