Monday, January 26, 2009

Sejok..

tangan ni..
sejuk..pucat..knper eh??
aduyaii..mnggeletar tngan aku d0k menaip ni..
huhu..

dia kta..
"syg kt awk..klu bleh nk id0p
b'sme.."jauh dh dia pes0ngkn cter kmi..
dia kta agy..part ni yg uat aku jdi x keruan..
aku ckap kt dia,dlm mse nk tggu aku abs spm nnt,
mcm2 ley jdi..aty mnsia cam air kt pntai..
sentiasa psang srut..skli bah tr0n skli 2 ar pntai brubh..
mne thu klaw aty dia trut brubh dri aku..
tpi dia plak mrh kt aku..dia kta,per yg aku ckap ni..
"era adlah wnita yg pling menrik prhtian ijan..caye la"
Ahh..sudeh..nsb aku baik sbb aty aku ni msih nk jge azm aku 2..
aku suh dia tggu smpai aku abs spm..xthu ar cmner nnt..

mngkin k0wg yg bce ayt ni geli an..
tpi nilah hkiktnyerr..0wg klaw yg xprnh
kne ayt yg cmnie,mmg akn kta..
aku ni gtal ar..per ar..pdhl yg ngate kt aku 2p0wn
dh bnyk kli kne..s0,lu pkir ar sndri per yg wa nk mksdkn k..
d0n't think negtive..pkir ar sesuatu yg baik utk aku..
d0akn kebhgian aku k..
:))

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>