Thursday, January 29, 2009

IJAN..

enth ar..
per ada pd nme yg ckup rngks ni
bgi aku..
bnyk kish yg kmi kngsi..
kdg2 hmpir sme crte aty dn prasaan kmi..

prnh terluka krna chenta..
tpi aku xder ar prh sngt..

serius,
aku mmg xprnh rse gelish cmnie dngn mne2 lelaki..
tpi ngan dia,lain sngt..
selalu uat aku x tenteram..
srba x kne id0p aku skang ni..

sukar utk aku terima cter dia
psl se0wg gdis yg prnh dia suka & dia syg..
aty aku rse pedih ttbe..
sngguh,wlaup0wn gdis e2 dh arwh..
tpi dia still sygkn gdis e2 selmanya..
aku mngkn x akn dpt mnggantikn gdis e2 dri
id0p dia dn dri dlm aty dia...

cemburu..
e2 yg aku rsekn saat ini..
Arrgghhh..kne agy..
sakit weyh sakit...
nk triak p0wn der gak..
tpi aku kne kuat wlaup0wn aku t'rse lemh..

i can n0t cry even my heart it's feel so sick..
i d0n't kn0w why..
aku tetap aku dn aku xakn mngkn jdi sprti arwh gdis e2..
it's enough.. yesterdy my sad st0ry, 0n this night..
st0ry ab0ut him lately..aku luahkn kt dia psl lelaki lain
yg aku xprnh luahkn psl e2 kt lelaki lain slain dri dia..
xphm??xper ar..aku jer yg phm dri aku sndri..


"cinta yg lama x akn b'ulang kmbali..
gntiknlah yg baru utk mndptknnya.."
-ijan-29jan09 01:09:02

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>