Tuesday, November 3, 2009

GEMENTAR..!!

16 hari agy dri trkh yg sy creat new p0st ni..dh start exm SPM '09..yuupp..nang tension glak.. wlaup0wn sy ni jns yg mls2..tpi sy cbe jugk utk rajin2 kn diri sy ni blajar b'sgguh2..doa kalian amt sy hrpkn..skrg ni p0wn sy klaw nk on9,kne curi2 msa gak..hehe..tr0k kn sy?huhu..
jgn cntohi sy k..ngee~ haha..

pada cita aku mahu menggapainya...
pada impian,aku mahu bersama dia..
pada cinta,aku ingin merasainya..
pada angankuhh,aku ingin merealitikannya..!

Ahh..Cita2..aku dptkn kau dahulu..
alarr..cinta..next time p0wn ada agy..
eyh3..btul kerr?haha..whtever larr..
der ker yg nk sukakn sy?apath agy nk syg kt sy??
hahaa..Hanya DIA yg Tahu..!

suka sy pd awk..syg sy pd awk..rasa sy pd awk..perhatian sy pd awk..
x akn pernah pudar..x akan pernah hilang..wlaup0wn kini kte sudh jrg b'bicara b'2..benar kta awk..sy kne b'jaya dgn cemerlang dlm SPM kli ni..sy perlukn awk sbgai semangat sy..tpi..awk kini..bukn awk yg sy knl 5buln yg lalu..
knper awk seolah-olah nk menjauhkn diri awk dri sy???sy pegang2 kta2 awk..tggu sy k..
tpi xpelar..andai tiada jdoh antra kita..hrp awk bhgia..

igt awk...
bhgia awk..kegembiraan pd sy k..klaw awk dh ada 0wg lain nnt..bgithu sy...
xyh lar nk s0wrk2kn dri sy...hurrrmmm...
(time nieyh..emo ckit..huhu..control meyh..hehe..)

Aaa...utk 0wg yg bru hdir dlm idup sy..trima ksh,wk..sdi uat sy gembira..trima ksh jugk sdi b'kwn ngn sy..hrp awk gembira knl ngn sy..hehehe..syg awk jugk lar,kwn..!
to~izwan azhar~ :)

oitt2..k0wg..jgn nk ngade2 uat cter yg bukn2 psl kmi k..AMARAN KERAS drpd SAYA..!
weee~~

adusshhh...pencetus kontraversi lak aku ni krg..uppss..t'lbeyh sudh..hahaha..

kawan2,sy mntk maaf klaw slme ni sy der uat slah kt awk sume..sy cme mnsia yg lemh..
xlepas dri b'buat salah..doakn sy..calon2 SPM 09,sy xlpe lar nk lpekn doakn utk awk sume..
esp,kwn2 baik sy..hehehe...

SIJIL PELAJARAN MALAYSIA 2009..

SYAHERA BINTI FUAD
WP064 A060..
lokasi: SMK Seri Mulia...!
tarikh: 18n0v-16dis09..!

3 n0v 09
8:00pm..

:)

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>