Monday, January 17, 2011

Sera vs. Comell !





sedg bebudak junior ptg sume menuju ke arah kantin & melalui dpn sinki tmpt aku b'diri,tetibe aku t'dgr dan memalingkn tubuh ku ke arah suara itu~
"kak2,meyh cnie jap."tgur s0wg budk junior ptg memanggilku seusai aku m'bsuh tgn di sinki kantin...
"yerr,dek?"soalku."nma akk sper eyh?",dak tu tnyer aku.
"pggil kak sera jer~",blsku..
"kak,muka akk mcm org yg blakon dlm Qalesya tu larr..alarr,yg wtk Chomell tu~"kta budk itu dgn pnh 'semangat'..
"erkk~yekerr,dek?haha..adk org yg ke bpre enth dok kta akk mcm Chomell yg dlm Qalesya tu..thanks eyh,dek !"
kta ku smbil b'lalu dgn wjh yg chumey ! hahahaa~
http://www.emocutez.com
lalu aku m'ceritakn semula kjadian lucu yg b'laku pdku kpd teman2 baik aku yg tggal b'3 jer msa tu..
hazim,erin & anis !
tpi sygnyerr,
mereka t'amatlah blurr dgn cerita yg mmg bukn aku yg KARANG !
haiy0ooo~
http://www.emocutez.com



p/s: sama ke mslhnyer nieyh??adik tu bukan org prtama yg tgur aku mcm tu ! haha~
tpi Comell kuat mkn ! huhugagaga~

2 comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>