Sunday, July 24, 2011

Bilangan Ganjil..

Assalamualaikum , semua~ ..

Haii~ macam dah lama jer tak post entri baru dalam blog aku ni,kan? HEE~ tak ada cerita meyh..banyak mengarang soal chenta slalu pun bosan jugak k0wt ..so,now..aku nak share salah satu perkara yg aku p0wn baru jer tahu sebabnya b'laku keretakan dlm sesebuah hubungan persahabatan ! hal ini p0wn drpd pengalaman shbt baik aku sendiri & rakan baik dia juga...huhu...

Hajar & Azie cakap, seelok-eloknya dlm persahabatn jgn dlm bilangan yg ganjil..cth cm b'3 sajer ke..kena genap gak..sebabnya akn ada salah seorg yg t'rsa berat dlm hubungn tu..& aku salah satu mangsanya.. betul juga kata mereka & mungkin org dulu2 tu skli..hurm..seseorg teman m'dekati kita utk rapat dgn teman kte yg sorg agy tu..percaya x? kita yg seorg ni hanya dipergunakan jer..korg perasan x? terpulang ar pd korg..aku ckap mengikut pengalaman ku sendiri & sahabat baik ku serta teman baiknya juga...mungkin korg t'lalu percayakan sgtt k0wt salah seorg drpd kwn baik korg tu..silap aku dulu p0wn mcm tu gakk, bila t'kena.. terukss juga aku menangis ! huhu~ tak sangka org tu buat aku mcm ni..urrgghhhh~! sanggup b'kwn dgn aku sbb nk rapat dgn shbt baikku sendiri (lelaki meyh !)..makan dalam wa cakap lu,beb ! enth lar, mls aku nk kenangkn hal yg menyakitkn aty tu..skrg ni hubgn ngn org tu p0wn ok2 jer, dah tak seMESRA alam cm dlu agy..nk uat apa,kan? kte dh elok2 sygkn dia, tetbe dia pijak kpla kte..dia TIKAM belakang kita~! sungguh, aku dah tak sanggup nak hadapinya lagi..aku mmg susah nk menangis, tpi once aku dah t'kena..merah & lebam juga lar mata aku ni..huhu..salah satu prinsip aku, sama dgn azie..BIAR ORANG BUAT AKU, JANGAN AKU BUAT KAT ORANG ! sebab aku yakin, setiap yg b'laku msti ada hikmahnya..walaupun kekdg sabar itu ibarat sakitnya aty dihiris belati !

skrg aku b'syukur..p'sahabatan aku dgn Hazim, Erin & Anis b'jalan dgn lancar even ada lar ckit2 p'telingkahan tu..LUMRAH PERSAHABATAN meyh ! see, tak ganjil kan? ada 4 org ni..ok lar tu..reramai p0wn susah..banyak yg kepala hangen nnt..HEHE~ dulu ada rosni, tapi dia tarik diri mungkin dia rasa dia berat dgn kami..tapi kteorg msh b'kwn mcm biasa..sesakit mna p0wn luka d'aty ni, mana mungkin aku t'lalu m'benci org yg prnh aku syg suatu masa dahulu ! tapi, mereka yg ada dgn aku skrg ni..aty mereka harus aku jaga..tak apa lar, kiranya mereka memahami aku..tuh dah satu anugerah bagi aku dlm ukhwah yg suci ni..kalau kt rumah, aku cuma ada hajar jer...ble dia balik b'cuti, kami saling menemani..wlaupun tak kerap,tapi selalu tu ada ar jugak..(apa pnyer ayat lar aku nieyh ! dah ar TAK KERAP tapi SELALU plak tu ! heee~)

s'minggu hajar b'cuti ni,dia balik bwk kwn dia dri sarawak ! *wahhh~ dpt knl mmber swak agy~!hee~* dua mlm tdo kt umh dia..haha~ sampai ngigau2 aku..aishh~ x memasal kne gelak ngn diorg..HAHAHA~ beshh katanyaa ! heee~ korg2, jaga diri bebaik eyh msa dh smpai Kuantan nnt... sygg korg rindu korg nnt ! AZIE , rindok aty mek nemu kitak ! ^_^

p/s:
21 Julai 2011. awk, terima kasih utk hari itu..walaupun awk b'terima kasih pd awk, sy tetap ign b'terima kasih pd awk jugak ! jadi, masing2 saling menerima kasih~hehe~ (alangkah manisnya bila jdi kenyataan ! ngacokk dong, emang dia suka ama kamu??hurrmmm~) Selamat Hari Lahir,abg zul..terima kasih juga pd abg sani, hazim & erin sbb sggup b'korban nk laksanakn plan ni ..terima kasih juga utk awk & diri sy sndri sbb b'korban juga ! msig2 ada perngorbanan masing2 sbb nk raikn hari awk ! muaahhxx~ xD
sayangg korg sesgtt !

Wassalam~ <3

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>