Tuesday, June 12, 2012

bila masa dengan dia ...

Dengan dia ,
aku tak tipu bila aku kata aku ni GEMUK !
Dengan dia ,
aku tak tipu bila aku cakap yang aku ini TAK chantek !
Dengan dia ,
aku tak tipu bila aku kata yang aku ini hanya CHOMEL sahaja ! :P
Dengan dia ,
aku tak tipu bila dia nak tahu status aku ini SINGLE atau tidak !
Dengan dia ,
aku jadi malas nak layan nombor2 sesat yang mendatang ! *sebelum kenal dia pun aku dah malas dah!
Dengan dia ,
mungkin kami akan jadi seperti nombor sepuluh (10) walaupun langsung tak pernah bersua !
Dengan dia ,
aku jadi seperti sudah redha & ikhlas untuk terima dia apa adanya ! *bagaimanalah pula dengan dia nanti,kan?
Dengan dia ,
aku berasa senang & aku rasa tenang walaupun tetap ada rasa tak keruan !
Dengan dia ,
aku belum pernah terasa penat utk melayan walaupun dah tengah memalam buta !
Dengan dia ,
susah rasa nak tidur walaupun mengantuk serta menguap tahap mata bertakung air !
Dengan dia ,
susah rupanya dia nak menipu ! *asek kantoi jer ! KEKALKANlah eyh ! :D
kerana dia juga ,
jari aku menaip berjela-jela dalam entri kali ini sebab teringat pada dia ! Aiseehhhhh~ <3
Apa2pun pasal dia ,
aku tidaklah berani menaruh harapan setinggi KLCC atau gunung yang berganang , kerana aku tahu jika ia punah maka khiamatlah 'dunia' ini !
Jodoh , pertemuan , ajal dan perpisahan itu rencana rahsia Allah , urusan-Nya adalah mengurus dan menentukan segala kehendak hamba-Nya dengan izin restu-Nya . Aku hanya manusia biasa , hamba-Nya yang mampu merancang , bermohon tatkala berdoa pd-Nya Yang Maha Mengetahui dan Mengatur , juga hanya pelajar yang sentiasa belajar untuk redha & ikhlas atas segala ketentuan-Nya.
Adam untuk Hawa .
Adakah Adam juga untuk saya? :')
Aamiin Ya Rabbal Alamiin~

p/s: suatu hari nanti saya akan bagi juga awak buka belog saya ini untuk awak mengenali saya terlebih dahalu .
awak insan kedua yang akan saya beritahu tentang saya walaupun saya tak mengetahui lagi tentang awak selepas arwah dia mengenali saya di sini. rasa bertuah tak? heee~ :P

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>