Monday, June 18, 2012

untuk awak .... tahu .... nanti

Jika ada orang bertanyakan kepada saya ,
dengan siapa saya akan bersama,
dengan mudah saya akan menjawab ,

"seseorang yang boleh memahami saya ,
seseorang yang boleh menerima ketidaksempurnaan saya
dan
seseorang yang tak akan pergi meninggalkan saya untuk bersama
dengan orang lain.." <3


ppsssssttttttt~ 
saya rindu awak ! saya rindu nak awak kejut saya utk solat subuh, ucapan selamat pagi pd saya setiap kali saya celik jer mata ni drpd tidur, teman awak buat kerja.. saya rindu waktu kita mula nak rapat, waktu selepas saya terima awak untuk menjadi kawan saya ..saya rindu setiap masa awak ada untuk saya...
awak ,
hadirnya awak bersambut dgn baik dlm hati saya ni .. tetapi jika suatu hari nanti awak nak pergi meninggalkan saya , tolong beritahu saya agar saya bersedia untuk saya menerima perpisahan yang awak sendiri inginkan.. 
saya memang mudah menyayangi seseorang tetapi saya tak mudah untuk menerima seseorang setelah banyak kali pengabaian terjadi pada saya .. moga ada sedikit perngertian awak kepada saya.. :)

**mood mengantuk ~.~'

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>