Saturday, June 23, 2012

i'm sorry

Assalammualaikum~ Morninggggggg~ hahaa.. oittt~ tengahari sudah bha nieyh ! :P

tetiba ada mood nak membebel kat sini tengah2hari buta nieyh..dapat tahu nanti ada orang nak skodeng belog saya ni..tu yang saya letak gambar yang cengghini...
apa2pun , saya memang nak minta maaf pd orang tu sebab buat dia pun rasa sakit dgn saya.. hadeyhh~ orang sakit dia pun nak sakit..huhu... kalau sempat orang tu baca entri yang ni , harap sangat dia berlapang dada sebelum dan selepas membaca bebelan saya kat sini .. bukan apa , nama pun luahan hati saya ..jadi apa yang terluah di sini adalah daripada isi hati saya , sebab hati saya ni tak pandai nak menipu .. lagi satu , bukan untuk dia jer , tapi untuk awak , kamu , kau dan sekalian alam .. ada bebelan2 lama saya dalam ni harap tak perlulah nak diungkit-ungkit lagi , saya pun dah malas nak ambil tahu lagi dah sebab dah jadi sejarah pun .. orang tua2 kata kan "barang yang lepas jangan dikenang, andai dikenang meranalah hati.." , betul kan? hee~ kita hidup ni tak perlu pandang lagi dah masa yang dah berlalu , tapi cuma perlu ambil pengajarannya sahaja..

saya tak tahu kenapa saya baik aty sangat nak bagi url belog saya pada awak , bagi awak kenal saya dulu .. lepas ni kalau awak tetiba senyap dengan saya , mungkin saya tahulah kenapa .. hurrmmm....

Mungkin ini maksud awak selama berdiam diri,
 awak , 
jujur jarak ini saya terima ..
terima kasih sebab sudi faham !
awak memang KAWAN yang baik ! :)

esok hari kita ... InsyaAllah~ Ya Allah ,  kuatkan hati hamba-Mu ini untuk menghadapi hari esok.. Aku hanya mohon yang terbaik drpd-Mu , Ya Rabb.. Aamiin~

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>