Saturday, January 28, 2012

i am Looking for..

Assalamualaikum~ Morning , guys ! :)

Actually I don't have to much ideas to write and sharing at here .. huuu~ only one thing for this new entry, it is about my G.O.A.L or in Malay we called it as M.A.T.L.A.M.A.T.. I can't achive it for a few week before to become a new one 'somebody' . 
 Am I got $trong enough?
yeah, i'm asking with myself !
the answer is, tettt~
But, i'll make sure
$ooner or later,
by hook or by crook
I will be like them also one day $oon !!
Just give me $ome time to prove it .
 How ever, it is still be on my$elf . ^_^
HuuHeeHaaHoo Weeee~
"Kemenangan & kejayaan itu sedang menanti di hadapan kita. Walaupun tekanan semakin dahsyat & keras menghimpit kita, tetapi ingatlah bahawa sesungguhnya fajar mentari pastikan terbit walaupun kegelapan masih berpanjangan." .::Al-Imam Hassan Al-Banna::. 
"maintain dan topup lar sifat Mahmudah dalam diri setiap saat, bersihkanlah juga hati ini drpd salutan Mazmumah agar rezeki hadir secerah mentari pagi."-QSS- Renung2kan dan selamat beramal. :)
 [peringatan utk diri sendiri]

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>