Thursday, June 28, 2012

Ustaz Azhar Idrus pesan ni pd kaum lelaki


dah habis baca? faham tak? renung2kan dan selamat beramal ! ^_^

*Butterfly , terbanglah tinggi .. setinggi anganku meraihmu , memeluk batinmu yang sempat kacau kerna merindu...~ 
***************************
************************
******************
***************
*************
***********
*********
********
*****
***
**
*
selamat ulangtahun kelahiran , sayang ! moga Allah senantiasa melindungi, merahmati dan memberkati dirimu ....

awak ,
saya ada dua tangan tapi saya tak dapat nak sentuh awak , nak belai awak ..
awak ,
saya ada dua kaki tapi saya tak dapat nak melangkah tuju kepada awak ..
tapi awak ,
saya punya hati yang kecil yang akan selalu ikhlas mendoakan awak walau di mana pun awak berada...
:)

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>