Monday, September 3, 2012

Beraya dengan ex-buddies !

Assalammualaikum~  
woottt wootttt~ 
fuhhhhh fuhhhhhh *tiup2 sebab dah bersawang belog ni* haha.. 

 SeLaMaT hArI rAyA aiDiLfiTri maaf zahir & batin kepada uols sume ! haha.. dah 16 Syawal 1433H baru nak wish..maaflah kalau ada salah atau keterlanjuran kata2 penulisan saya di sini.. :) lama dah kan saya tak menaip kat belog ni , bukan tak ada masa langsung .. banyak jer masa saya ni cuma tak rajin jer nak hapdet belog , tak ada apa yang menarik pun hari2 saya ni utk dikongsikan sangat.. cuma kali ni saya hapdet sebab saya excited dengan apa yang berlaku semalam .. atas jemputan saya kelmarin , akhirnya mereka hadir dan dapat juga saya jumpa dengan mereka walaupun tak semuanya ada... huhu~ ex-officemate a.k.a ex-buddies saya beraya di rumah saya kali ni , yelarr..lama dah plan ni kalau mak jadi buat open house , saya nak jemput dorg datang beraya.. Alhamdulillah , Allah makbulkan perancangan saya ni walaupun nak sangat semua yg saya kenal & rapat ada skli semlm.. gambar tak banyak , ada dua ni jer tu pun Cik Ekyn juga yang sudi nak abadikan kenangan ni dgn kamera hpnya itu.. Thanks ya , aunty..eceyh~ hehe... ^_^

air dalam termos tu mmg khas utk dorg , sbb tu letak kat bawah..*abg farid punya kerja* ;P
Thanks , buddyz for willing to coming ! You're welcome here :)


dalam kegirangan semalam , sebenarnya terselit kerisauan dan kesedihan ats dugaan serta ujian yang sedang dihadapi oleh insan yang boleh dikatakan agak suka utk saya cari pasal dgn dia masa kerja sesama dulu (bukan pasal apa sgtt pun, saje suka mengusik pakcik yg sorg tu). Inche Hairul Aizat , takziah utk anda sekeluarga atas ujian yang sedang anda hadapi kini .. moga hikmah yang terbaik dari Allah utk segala ujian ni berpihak kepadamu dan teruslah bersabar , tabah dgn ujian ni.. moga cepat sembuh , boleh sambung cari pasal lagi... hee~ :) missyousm,orgtue ! :')

InsyaAllah , tahun depan boleh join lagi nanti ... moga kalian tak serik datang ke rumah era lagi .. ada yang era tak sempatt jemput , tahun depan era jemput eyh .. ^_^

Lot of Love
02092012

No comments:

suka tak belog sy nieyh? ;>